Wednesday, May 5, 2010

Glee Flashmob Kuala Lumpur

Dalam kesibukan mengulangkaji pelajaran, penulis masih lagi sempat meluangkan masa melayari blog-blog, laman-laman sesawang dengan tujuan tidak menjadi mahasiswa yang ketinggalan dalam hal ehwal semasa. Antara laman web yang wajib dilayari selain Facebook ialah laman web utusan, malaysiakini, harakah, beautifulnara dan blog rakan-rakan yang belajar di luar negara. Mungkin kerana minat dan kecenderungan penulis ke atas isu-isu politik negara menyebabkan jari penulis sentiasa menggoogle apa sahaja yang berkaitan dengan politik.

Walaubagaimanapun, minat penulis terhadap dunia hiburan tidak dapat disangkal lagi. Apa sahaja yang berkaitan dengan artis akan menjadi key factor kepada penulis untuk digoogle.. Baru-baru ini . penulis baru sahaja menjenguk ke laman web Abang Nara untuk mencari maklumat terbaru dunia hiburan malaysia ini. Hasilnya, penulis telah menjumpai satu artikel yang sangat menguja isi perut penulis untuk berjoget.. Hailaa..


Glee Flashmob Kuala Lumpur



Hasil menggoogle laman web tersebut, penulis yang sedang sibuk mengulangkaji pelajarannya telah membuat satu konklusi yang tak pernah terfikir di pemikirannya. Jom pergi ke Glee Flashmob Dance KL ni.. Buat pengetahuan semua rakan pembaca, penulis telah berusaha sedaya upayanya untuk menjemput rakan karibnya iaitu saudara syahmi ibrahim untuk bersama sama beliau ke program menari Glee yang diadakan bersempena siri television terkenal Glee Club.

Maka mulai dari saat ini penulis akan bersama-sama beberapa rakannya untuk berlatih tutorial tarian yang boleh didapati di sini.

Go Glee!!

3 comments:

Shukstarz said...

huhuhuhu...letop korg kan???

belajor menari katenye!!!

darah bunga sahara said...

abg shukor.. mlm ni kitorg nk berlatih lg..hehehe..
Don't stop believing!

wardah jamil said...

ape yang besh sgt glee?? addooiii